Az INTIM CENTER szexshop ❤️ weboldalt csak 18 éven felüliek látogathatják! A használatával kijelenti, hogy elmúlt 18 éves, és az Elfogadom gombbal jóváhagyja a cookie-k használatát az érvényes irányelvek értelmében. 
Termékek Menü

Eszközt adunk a kéjhez ami a hetedik mennyországba repít

Eszközt adunk a kéjhez ami a hetedik mennyországba repít

A szerelem, a kéj és a vágy. Megőrjít, bűnre csábít és életet ad. Ez együtt az, ami a hetedik mennyországba repít. Hogy a szex élvezéssel végződjön, minden nőnek szüksége van egy vibrátorra, függetlenül attól, hogy van-e partnere vagy sem. A tökéletes szex, hogy egy nő orgazmust éljen meg, sok esetben előfordul, de a vibrátor mindig lehetővé teszi az orgazmus elérését.

Ráadásul egy játék segítségével tanulmányozhatja szexuális preferenciáit, és elmondhatja a partnerének ezekről, ez észrevehetően javítja a nemi életét. A boldogságot szállító szexboltok értékesítésének éves növekedése folyamatos, és ez lényeges, tekintve hogy intim árukról beszélünk. Manapság egyetlen más fogyasztási cikk piac sem rendelkezik ilyen dinamikával.

  • Az INTIM CENTER sexshop küldetése, hogy változatossá tegye a szerelmesek bensőséges világát, javítsa a szerettek közötti kölcsönös megértést. Meggyújtani egy passzív embert, vagy szétteríteni a szexuális partnerek szenvedélyének lángoló tüzét. 
    Az intim shop szexbolt ideális szexuális játékok, erotikus és fehérnemű, BDSM kellékek, kenőanyagok szexhez és bármi más vásárlásához, amelyek hasznosak lehetnek a szexuális fantáziák megtestesítéséhez, a szexpartikhoz járáshoz, kísérletezéshez és a saját és partnere örömeinek.

A szexuálpszichológusok a felnőtt termékek iránti kereslet növekedését a társadalom megnövekedett stresszének és a gazdasági válság érzelmi és pszichológiai következményeinek tulajdonítják

Az INTIM CENTER eljuttat bennünket a hetedik mennyországba. Jól érzi magát szinonimái: örül, örvend, ujjong, örvendez, örvendezik, el van ragadtatva, örül mint majom a farkának, gondtalan életet él, ugrál örömében, kibújik a bőréből, örömében majd kirúgja a ház oldalát, emelkedett hangulatban van, széles jókedvében van, jókedve van, megörül neki, örül neki, repes a lelke, örömet érez, éli világát, madarat lehet fogatni vele.

Szexboltban ha tudnának beszélni a falak

Bármennyire is beszélünk a nézetek szabadságáról és a társadalom lazaságáról, a voltál már szexboltban kérdés még mindig zavart és ideges nevetést okoz. Beszélünk arról, hogy törhetnénk meg a sztereotípiákat abba hagyatni a szex témájának tabutartását.

Minden ország érzékeli s sugározó erotika témáját, a kulturális kódja alapján, de így vagy úgy, az erotika mindenben megjelenik. Ruruházatban, irodalomban, moziban, médiában, festészetben, építészetben és formatervezésben, és nem számít, milyen kultúrát folytat egy ember - a szexuális élvezet témája valamikor tabu volt, de kezd megtörni.

A szexuális forradalom időszakát Európában az 1960-as 70-es éveknek tekintik, amikor a második világháború utáni első generáció felnőtt, és nem látta szükségét a régi erkölcsnek. A hivatalos és társadalmi cenzúra elvesztette státusát, először a festészetben, majd a moziban: Roger Vadim és Federico Fellini őszinte filmjei jelentek meg, új tudatosságot jelölve. Ugyanakkor Németországban megnyílt az első szexbolt a házasság higiénéjének különleges boltja, amelynek élén Beate Uze volt női pilóta állt. Magyarországon 1989-ben nyílt szexboltunk, a budapesti INTIM CENTER.

Kezdetben az Európában kapható erotikus termékeket és felnőtt folyóiratokat, pornófilmeket árultuk, és helyet adtunk az erotikus irodalom számára. Ez jelentős pillanat volt a szocialista rendszerben mondhatni, a szex témájának tabu alóli felszabadulás lényege. Aztán 10 év után a szexboltok mindenütt jelen lévő jelenséggé váltak a megyeszékhelyeken is.

Az új, modern, felszabadult Európa a vágy szabadsága mellett áll, és ezt a filozófiát természetesen az ilyen terek tervezési koncepciói is tükrözik. Az erotikus cikkek áruházának - art deco, noir, fekete és piros színek, terjedelmes keretekben festett meztelen testeket ábrázoló festmények, homályos beltéri világítás - sztereotip ábrázolása, ha továbbra is releváns, akkor elsősorban az erotika történetének vizuális kóddal történő megkísérlése. Londonban az egyik szexboltot a viktoriánus bordélyházak esztétikája díszíti, hangsúlyt fektetve a bolt múzeumi elemére.

A modern szexboltokban a legtöbb tervező inkább eltávolodik a megszokott asszociációktól, és meglepi a látogatót. A futurizmus felváltja az évjáratot és az árnyalatokat a szexboltok belsejében, bemutatva a téma modernitását, könnyedségét és nyitottságát: a Fun Factory német márka egyik leghíresebb intim üzlete éppen ilyen dizájnnal vált híressé.

A koncepciót az amerikai Karim Rashid dolgozta ki. A tervezőt a luxus a szabadság, nem pedig az anyag luxusa megközelítés vezérelte, első sorban nem a stílust, hanem a kényelmet és az egyszerűséget: tiszta színek, fényes felületek, praktikus formák, puha körvonalak. Kiáltványában kijelenti, hogy a világ jobbra változtatása csak akkor lehetséges, ha az emberek lemondanak a múlt nosztalgiájáról - bármilyen formában. Ez a világnézet egyértelműen tükröződik a Fun Factory áruházának kialakításában, ahol egyáltalán nincs utalás a tilalomra vagy a téma puritán elítélésére: a belső tér semmit sem sötétít, hanem éppen ellenkezőleg, levegős fehér, rózsaszín és világoszöld színben van fenntartva. Az ezüst és arany részletek a luxus elemét adják a mindennapi légkörhöz.

A legtöbbhely hasonlít egy gyerekeknek szánt számítógépes játék szintjére, nem pedig egy felnőtt boltba. A szexbolt bejárata az utcáról egy sötét folyosóval kezdődik, amely valószínűleg a beavatás pillanatát szimbolizálja, és egy széles, megvilágított, üvegajtós vitrinhez vezet, amelyen keresztül mindent láthat, ami odabent történik. A tervezők szerint a projekt végső célja az erotika témájához kapcsolódó tiltás megszüntetése volt.

Az ázsiai országokban teljesen más a helyzet. Kontinentális Ázsia továbbra is nagyrészt konzervatív, elsősorban a vallási korlátozások miatt. Az iszlám országokban az első szexboltot csak 2010-ben nyitották meg, majd online. Még Kína is, az ókortól kezdve ismert a szerelem művészetének ezoterikus és gyakorlati megközelítéséről, bár nem ítéli el a témát, de különösebben nem is fókuszál rá: főleg az online áruházak népszerűek, és gyakoribbak a neonjelekkel ellátott szalonok és a különféle eszközökkel teli vitrinek turisztikai területeken.

Japán szexuális kultúrája kezdetben ellentétes volt a kontinentális Ázsia kultúrájával, mivel a sintó és a konfuncianizmus sem elítélte a szexet, hanem éppen ellenkezőleg, az élet harmóniájának megtalálásának módját a ying és yang testi egyesülésében találta meg. Az egyik leghíresebb helyszentelt testi örömöknek, elárasztották a szexüzletekkel és a szűk témájú létesítményekkel. A tokiói Kabuki-Cho piros lámpás negyedével, de nem nehéz intim árucikket találni egy hétköznapi családi bevásárlóközpontban.

Tartalomhoz tartozó címkék: szexshop szexshop budapest szexüzlet

Keresés