A termékek gyönyörűek, és az összeset úgy tervezték, hogy izgasson és örömet okozzon. Minden attól függ, hogy mire vágysz, mit akarsz és mire van szükséged. Mindezt megvásárolhatja tőlünk, az Intim Center szexshopban. A páros és egyéni szex is új dimenzióba kerül szexuális játékszereinkkel, és ha nem tudsz dönteni a szexshop blogunkban mindenről találsz inormációt
Minden korosztály jön szexboltba, és a közös tévhittel ellentétben Budapest lakói sem kerülik az ilyen üzleteket. Igaz, a férfiak nagyobb arányban aktívak szexüzletben. Az érettebb korosztályokban a hölgyek és urak szinte azonosak.
Mit vásárolnak leggyakrabban a szexboltokban?
Emlékszem az első utazásomra egy ilyen boltba, nagyon kényelmetlen volt, de a vágy hajtott. Bilincsekre volt szükségem, a vásárlás büntetés volt az érv elvesztéséért, és a működő internet nem jelentette az ilyen témák webhelyeinek használatát. És így, több levegőt szívva, beléptem az ajtókon. Aztán nemcsak bilincset vettem, hanem egy gyönyörű fehérneműt is kaptam. Ahogy az eladó elmondta nekem, a fehérnemű az egyik legkelendőbb termék. Először is, gyönyörű. Másodszor, nem annyira szégyelljük megvásárolni vagy megnézni. Egyet kellett értenem.
A fehérnemű nagyon szép és minden ízléshez kapni. Ha csipkét szeretne, amelyet üzleti öltöny alatt viselhet, és este meglepheti férjét. Vannak merészebb készletek, amelyekből a férfiak, és amit a szemükkel szeretnek, vitathatatlan tény, elveszítik a fejüket, és a szex visszatér korábbi szenvedélyéhez, néha már kissé meghintjük háztartási porral. Tehát nem árt egy nőnek, ha arzenáljában van egy szelíd kombinétől egy szexi bodyig.
A feromonokat és afrodiziákumokat tartalmazó parfümök nagyon népszerűek. Természetesen nem vásárolhatja meg őket gyógyszertárban, és nem értékesítik őket egy egyszerű üzlet parfümosztályán. Használatuk köre széles. Ha akarja, adja hozzá öblítő formájában, és az álmokat egy ilyen ágyon álmodják - az inkubus elpirul. És ha nem egy, akkor nem fogsz tudni sokat aludni. Mindenféle tusfürdő vagy masszázsolaj létezik, amelyek nemcsak gondoskodnak a bőrről, hidratálják és hasznos vitaminokkal táplálják, hanem a vágy és a vonzerő csábító halóját is megteremtik körülötted. Használhatja úgy, mint a szokásos parfümöket, ahol a feromonok észrevétlenül szövődnek a kívánt illatba, vagy választhat koncentrált feromonokat, amelyek szagtalanok, de figyelnek és izgatottak. A feromonok és az afrodiziákumok nemcsak a nők titkos fegyverei, a férfiak termékcsaládja nem kevésbé széles.
Az eladónővel folytatott érdekes beszélgetésünket egy új vevő szakította félbe. Teljesen habozás nélkül kért valamilyen síkosítót. Kiderült, hogy az intim kenőanyagok nagyon népszerűek. Ez nem mindig volt így, és sokáig haszontalan áruként kezelték őket. Például, már nedves tőlem, miért költeni pénzt? De az idő múlásával az emberek megpróbálták, hogy a síkosító hasznos dolog, és anáis szexhez általában szükséges.
Orálszexnél sok férfi titokban azt mondta, hogy ennek a csúszó és ízletes gyógymódnak köszönhetően partnereik általában beleegyeztek abba, hogy megpróbálják, majd maguk is érdeklődtek és. A kenőanyag modern életmentő sok férfi és nő számára. Számos problémát old meg a fájdalmas, undorító, gyors témáknál. A behatolás kellemesebbé válik, a fájdalom eltűnik, és a szex forróvá válik, sokkal hosszabb ideig tart, így mindkét fél elégedett.
Vásárolnak vibrátorokat és egyéb dolgokat! Kiderült, hogy az emberek sokkal komolyabban veszik a vibrátor vásárlását vagy. A paraméterek, a funkcionalitás és sok más pont kitalálása. Ritkán jön be valaki a következő szavakkal, hogy csomagolj be nekem azt a jóképű dildót. Jönnek, megérintenek, néznek, választanak. Az interneten van egy fotó előtted, nem közvetít tapintási érzéseket, szagot. Gyakran, miután megvizsgálták a nekik tetsző vibrátort, megrendelik őket az online áruházban.
A férfiak ebben a tekintetben sokkal nyugodtabbak, bíznak a leírásokban, maszturbátorokat rendelnek, és azt választják, amelyik a legjobban tetszik. És rengeteg közül lehet választani.
Vannak vibrátorok vagy maszturbátorok, masszírozók, amelyek bármilyen fantáziát kielégíthetnek, bármilyen vágyat teljesíthetnek, és nem kell mesés pénzbe kerülniük. Valaki vásárol önálló örömre vagy hosszú üzleti utakra, párokra - különféle előjátékra, barátnőkre - ajándékra a kevésbé bátor barátoknak. Érdemes bejutni egy szexboltba, és vásárolni valami ilyesmit, biztosan akarod. És ne korlátozza magát, a dolgok nemcsak az örömért, hanem az egészségért is vannak.
A bilincsek szintén nagyon népszerűek, valamint más, a BDSM kultúrához kapcsolódó játékok. Az ostorok, szájgolyók, papucsok, bilincsek és fenékdugók egyszerűen lenyűgözőek. Még nehéz valamit azonnal akarni, engedelmeskedni vagy parancsolni. A kemény anyagtól a finomig, a puhatól a keményig. Képzelje el, hogy ezek a sima, vagy nem olyan sima átmenetek a szeretetről a fájdalomra és az izgalmas libabőrre futnak át a testen.
Személyes vásárlók a szexboltban
A rendszeresen vásárló ügyfelek, nyilvánvaló, hogy ez minden üzlet álma. Ebben az ágazatban is harcolnak értük, beleértve a szokásos módon is - kedvezményes és megtakarítási kártyák kibocsátásával, születésnapi bónuszok felhalmozásával és különböző promóciók megtartásával. Más üzletekkel ellentétben azonban azok, amelyek intim termékeket árulnak, általában tartózkodnak a telefonos vagy e-mailes küldemények reklámozásától. Mégis, a szféra túl személyes, és az eladók attól tartanak, hogy kellemetlenséget okoznak a vásárlóknak.
A rendszeres ügyfelek gyakran név szerint emlékeznek az eladókra, nemcsak a kiváló minőségű játékokat részesítik előnyben, hanem aktívan vásárolnak speciális ápolási termékeket és speciális intim kenőanyagokat. Gyakran egy ilyen vevő úgy vásárol, miután már tanulmányozta az ajánlatot az interneten. És igen, az ilyen emberek gyakran gyűjtenek bizonyos áruk tisztességes készletét a boltból, nem korlátozódva egy vagy két típusra.
A szexboltok ügyfelei szexi fehérneműt vásárolnak ajándékba
Van azonban egy másik kategóriája az állandó vevőknek - azoknak, akik "fogyóeszközökért" jönnek - tabletták a hatékonyságért, a fogamzásgátlás és a kenőanyagok növelésére. Egy ilyen ügyfél egyáltalán nem vásárolhat nagy vásárlásokat. De értékesek az állandóságért. És az eladók is értékelik az állandó ügyfelek mindkét kategóriáját a kiszámíthatóságuk miatt, ami ebben az esetben is fontos.
Természetesen az életkor is szerepet játszik itt. A fiatalok például az eladók szerint jobban felelősek a fogamzásgátlásért óvszerek vásárlásával pédául, míg az idősebb generáció képviselői gyakran biztosak abban, hogy ezt nem érdemes meggondolni. Különösen egy igazi ember számára. A fiatal férfiak hajlandóbbak gondoskodni partnerük kényelméről, kenőanyagokat és egyéb árukat vásárolnak a nőknek készült termékekek kategóriából. Emellett a fiatalok nagyon tisztelik azokat a játékokat, amelyek kapcsolódhatnak a moblkütyükhöz. Például egy okos mobiltelefon. Az idősebb generáció gyakran óvatosabb és konzervatívabb ezekben a kérdésekben.
Az ajándékok egy másik és nagyon jövedelmező része szinte minden intim áruháznak. Budapest lakói nemcsak szeretteiknek adják, gyakran ajándékokat vásárolnak barátoknak és még kollégáknak is. És a választás itt nagyon változatos - az ajándéktárgyaktól, például a játékkártyáktól, az erotikus fehérneműig vagy más nagyon intim árukig. Sokan meg vannak győződve arról, hogy egy ilyen ajándék megszerzése legalább nagyon szórakoztató. Nehéz megmondani, hogy maguk az ajándékozók mit gondolnak erről: a szexbolt pontosan az a bolt, ahol lehetetlen visszaküldeni az árut, mert nem illik, és az egészségügyi szabályok szerint nem megengedett. Csak akkor fogadják vissza, ha a termék hibásnak bizonyult. Ami igaz, rendkívül ritkán fordul elő - egy új tétel fogadása során mindent tesztelnek. Nem, persze, nem magukon, de ellenőrzik, hogy ez vagy az a játék működik-e, és így tovább.
A második kategória az emberek, akik ajándékokat adnak partnereiknek. És itt mindent csak a képzelet és a pénzügyek korlátoznak. Igaz, mint kiderült, a tapasztalatlan férfiak ilyen esetekben gyakran előnyben részesítik például a játékok leginkább naturalista változatait. A hölgyek viszont általában azokat választják, amelyek élénk színekben és érdekes formákban készülnek. És igen, a méret természetesen számít - a nők ritkán vásárolnak nagy példányokat.
Az eladók örömére azonban egyre több férfi készen áll arra, hogy belemerüljön az áruk bonyolultságába, és pontosan kiválassza, hogy egy adott nőnek mire van szüksége. Ráadásul az ilyen üzletekben valódi romantikusok vannak - masszázsolajok kiválasztása ajándékként, speciális gyertyák, amelyek a bőrre csöpöghetnek anélkül, hogy megégetnék, és egyéb dolgok, amelyek inkább kíséretet hoznak létre. Az emberek különböző "különleges" fehérneműket és öltönyöket is adnak egymásnak. Igaz, ha egy férfi ruhát vásárol egy tematikus partira, akkor ez egy ruha lesz "neki". De nagyon, nagyon nehéz meggyőzni egy kemény srácot, hogy vegyen fel valamit magának. De a nők fehérneműt és öltönyt vásárolnak párjuknak - gyakran és könnyen.
És persze, Magyarország lakosai párban aktívan járnak szexboltokba. Ebben az esetben egy adott játék kiválasztása sokak számára kis kalandgá válik. Az eladók egyébként általában szeretik az ilyen ügyfeleket. Először is, a párok ritkán mennek vásárlás nélkül. Másodszor, általában nem félénkek, könnyen beszélgethetők, és gyakran többet költenek, mint amire eredetileg számítottak.
A hölgyek általában élénk színekben és érdekes formákban készült tárgyakat választanak!
De azok a látogatók, akik ellentmondásos érzéseket okozhatnak az eladók körében, a bloggerek rajongói, akik mindenféle intim dologról írnak és szexshop termékekről beszélnek. Meg kell mondani, hogy a főváros lakosai között sok ilyen tartalmú fogyasztó van. És mindez attól függ, hogy a bolt működik-e a blogger által ajánlott márkákkal. És hogy van-e ajánlott termék raktáron. Ha igen, akkor nem is kell semmit mondania a számlálónak - csak csomagolja be, amit akar. De ha nem, akkor gyakran minden érv haszontalan. Sokan elvben megtagadják a blogger tanácsától való eltérést, sóhajtoznak és arról számolnak be, hogy jobb, ha máshol megrendelik, amit keresnek. Igen, tovább kell várnia, de mit tehet, ilyen az élet és az internet.
A szexshopokba járó párok gyakran többet költenek, mint amire eredetileg számítottak
Ugyanaz az internet gyakran kudarcot vall az eladók más vásárlókkal - azok, akik jönnek, hosszú ideig kérnek egy adott termékről, kérjék meg, hogy nézze meg (általában ezt meg lehet tenni, de jó üzletekben - csak kesztyűvel, amelyben egyébként egy tanácsadónak kell lennie, és itt a lényeg egyáltalán nem a koronavírusban van), lehetőséget kap a termék tanulmányozására. Aztán udvariasan köszönetet mond, és azt mondja, hogy mindezt megrendeli az interneten. Ebben az esetben az eladó nemcsak időt, hanem pénzt is veszít, mivel jövedelmének nagy része az értékesítés százaléka. De az utolsóig megtartja az arcát és mosolyog rajta, mert mindenekelőtt profi.
De ha a vevő agresszíven vagy nem megfelelően viselkedik, egyszerűen nem fogják szolgálni őt. Sőt, ha kell az eladó a pánikgombot használja.
Mit mond a szexüzlet eladója?
Ma több mint 20 szexbolt található Budapesten. A legjobb szexshopok, amelyek kisvállalkozók tulajdonában vannak mint az Intim Center. Az országban nehéz megnevezni az üzletek pontos számát. Beszéltünk az egyik helyi üzlet eladójával. Az anonimitás feltétele mellett a 28 éves nő felfedte ennek az üzletnek a sajátosságait.
- Véletlenül kerültem egy külvárosi szexboltba. Kezdetben alkalmazottként dolgoztam egy kis cégnél, de a pozíció nem felel meg nekem - a főnök mindent rám terhelt, sőt, elvára, hogy otthoni megbízásokat is végezzek a számítógépemen. A csapat is nehéz volt - a kollégák a hátuk mögött suttogtak, állandó intrikákat építettek egymás ellen. Ugyanakkor a bérek valamivel magasabbak voltak, mint a minimálbér. Egy bizonyos ponton rájöttem, hogy itt az ideje, hogy valamit megváltoztassak, és ahogy mondják, a semmibe mentem.
Egyszer kényszerszabadságon voltam, átnéztem az összes állásajánlattal rendelkező webhelyet. Érdeklődni kezdtem az értékesítési asszisztens keresésének bejelentése iránt egy belvárosi szexboltban. Tetszett a fizetés és az a tény, hogy a bolt közel volt az otthonhoz. Aztán arra gondoltam, hogy legalább nincs semmi baj azzal, ha ilyen egzotikus helyen dolgozom, és legfeljebb menő lenne. A mai napig teljesen elégedett vagyok a munkámmal. Itt sokkal nyugodtabb, mint az előző helyen. És még inkább, mint a valós üzletekben.
Gyakran vásárolok magamnak valamit - például fehérneműt és parfümöt feromonokkal. Ezek olcsóbbak, mint a márkás márkák, de semmiképpen sem rosszabbak a minőségüknél. A munkafüzetben van egy rekord, hogy eladóként dolgozom. Amikor új emberekkel találkozom, csak azt mondom, hogy a kereskedelemben dolgozom, nem nevezek meg konkrét helyet. Általánosságban elmondható, hogy társadalmunkban még mindig nem szokás nyíltan beszélni a szexről, ezért a munkámra adott reakció általában nem a legjobb. A szülők például azzal a ténnyel kapcsolatosak, hogy csendben dolgozom egy szexboltban, de a barátaik még mindig nem tudják.
Sok kolléga még a hozzátartozóinak sem beszél a munkájáról, bár úgy gondolom, hogy ezzel nincs semmi baj. Amikor fiatalokkal találkoztam és a munkahelyemről beszélgettem, félénk srácokból kéjesen rám néző férfiakká váltak, akik a fejükben görgettek egy videót, amelyről ők maguk meséltek nekem. Így hamarosan abbahagytam a beszélgetést a potenciális kérőkkel.
Hogy őszinte legyek, szinte minden viccet ismerek a szexboltokról. Csak már néha sok - minden barátom kötelességének tartja, hogy küldjön nekem valamit róluk. Nem is mondom el nekik. Undorodom, sajnálom. De van egy másik oldala is az érmének. A nyilvánosság előtt az emberek viccelődnek veled a gumi péniszről, majd maguk titokban tanácsért fordulnak hozzád. Egy csomó ismerős, titokban tartva mindenkitől és mindentől, vásárolt tőlem valamit.
Nem hiszem, hogy vállalkozásunk különösebben nyereséges lenne. Teljesen jó felszerelésünk van, az üzlet retró, az interneten sokat hirdetünk. Sokan kíváncsiak arra, hogyan tanulunk a szexipar innovációiról. Általában olyan beszállítóktól kapunk információkat az új termékekről, akik maguk is érdeklődnek a kínálat bővítése iránt. Vannak különösen haladó látogatók is, akik mondjuk egy új, sötétben világító zöld beszélő vibrátort látnak, és hozzánk szaladnak érte. Még soha nem láttuk, és megnézzük a nagykereket, akitől megrendelhetjük - mi magunk figyeljük a webhelyeket.
Általában érdekes kölcsönhatásunk van az internettel: segít nekünk, és mi segítünk. Mint sok más üzletben, a nézelődők gyakran jönnek hozzánk, akik nem vásárolnak semmit, hanem csak azt nézik, amit az Ali Express-en rendelnének. Legalább hetente egyszer egy ilyen vevő biztosan besétál hozzánk. Gyakran az emberek nem rejtik el azt a tényt, hogy csak szorosan nézik az árat, és egy kínai oldalon vásárolnak. Ugyanakkor fordítva is előfordul - mondjuk, hogy egy személy nézett valamit egy internetes platformon, de nem tudja, hogy fiziológiailag hogyan alkalmazható. Eljön hozzánk, megmutatjuk neki az árut, úgy dönt, hogy a helyszínen vásárolja meg.
Valójában értékesítők vagyunk. Időről időre képzéseken kell részt vennünk, ahol megtanítják nekünk kommunikálni az ügyfelekkel és megfelelően bemutatni az új termékeket. Nagyon ritkán haladnak - néhány havonta egyszer. A webináriumokat egy kicsit gyakrabban tartják. Az is előfordul, hogy rögtönzött vizsgát szervezünk, amikor az egyik tapasztaltabb alkalmazott teszteli az újonnan érkezőket.
Az emberek gyakran úgy gondolják, hogy minden szexbolt hasonlít egymásra, és mindenhol ugyanazokat a termékeket értékesítik. Valójában ez messze van az esettől. Két kategóriába tartozó üzletekre osztunk kimondatlanul - feltételesen elit kiskereskedelmi üzletek vannak feltételesen rangos területeken. És vannak egyszerűbbek - általában az ilyen üzletek olcsóbb árukat értékesítenek. Mind a kereskedők, mind a kereskedők látogatják őket, akik reggeltől estig dolgoznak, és gyakran megfosztják a lehetőséget, hogy partnert találjanak. Az emberek hirtelen úgy döntenek, hogy valami ilyesmit vásárolnak maguknak, miután burgonyát vásároltak leveshez.
Itt nálunk olcsó és drága termék is található. Ami a "drága" üzleteket illeti, számos kritérium szerint "luxusnak" tekintik őket - ez egy nagy terület, kibővített áruválaszték és a legdrágább prémium eszközök. Luxuscikkek alatt azokat értjük, amelyeket százezer forintos tartományban értékesítenek. Mindegyik multifunkcionális, vízálló, áramkisüléssel, fűtött, távirányítóval, okostelefonon keresztüli használattal. Anyaguk jobb minőségű, hipoallergén. Például lehet vibrátor, amely a világ bármely pontjáról vezérelhető. Egy srác és egy lány felhív a Skype-on, a lány a vibrátort az intim területre helyezi, és a srác szabályozza mozgását. Az ilyen dolgokat gyakran olyan párok szerzik meg, akik levelezéssel találkoztak az interneten, és nem látják egymást a való életben. A lány az irodában ül, és a srác egy távirányítós játékot irányít. Mindenki elégedett, mindenki boldog, úgy tűnik, mintha szexeltek volna. Az ilyen eszközöket gyakran olyan utazók is megvásárolják, akik nem akarják megváltoztatni a második felüket.
A meglehetősen drága áruk kategóriájában azok is vannak, amelyeket fantáziának nevezünk. Korábban elegendő volt a vevő számára egy egyszerű, amely a pénisz alakját másolja, de a technológia fejlődésével a kereslet is növekszik. Sokan "valami ilyesmit" akartak, és a gyártók megadták nekik. A termék úgy néz ki, mint egy gyönyörűen díszített bot, egy héj, egy delfin, egy nyuszi, egy kiskacsa a fürdőszobában, egy mikrofon, egy harsona. Vannak speciális vibrátoraink rúzs formájában is - elviheti egy utazásra, és senki sem fogja kitalálni, mi van valójában a pénztárcájában.
Egyrészt érdekes, másrészt biztonságos, mert kevés ember tudja megérteni, mi az ártatlan ajak. Másrészt izgatja - a vásárlók azt mondják, hogy valamilyen titkos romlottságot éreznek, amikor megvásárolják az adott vonal termékeit. Az ilyen termékeket gyakran azok is veszik, akik már több ilyen játékkal rendelkeznek, és csak valami újjal akarnak szórakozni. Vannak olyan bevált vállalatok is az iparágunkban, amelyeket a maguk nemében a legjobbnak tartanak. Például a Doc Johnson és a Pipedream márkák mesterséges vaginái jól ismertek.
Több éve, hogy ezen a területen dolgozom, az emberek pénzügyi helyzete súlyosan romlott - sok gazdag ember jött hozzánk, de most az átlag feletti jövedelmű emberek rendkívül ritkán jönnek. Úgy tűnik, hogy mindenki spórol. Ugyanakkor évről évre a fiatalok egyre fejlettebbek a szexuális játékok tekintetében. Időről időre néhány kiskorú megpróbál vásárolni, ami korábban nem volt így, de ellenőrizzük a személyazonosságukat és ha 18 évnél fiatalabbak, és nem engedjük be őket.
Azok, akik először jönnek, gyakran félénkek, megpróbálnak valamilyen legendát kitalálni, hogy azt mondják, hogy állítólag "barátnak" vagy "magányos barátnak" vásárolnak árut. Mind a heterók, mind a homoszexuálisok, biszexuáisok is jönnek hozzánk - együtt és egyedül. Néha vásárolnak és elmennek anélkül, hogy bármit is mondanának. Néha nyíltan beszámolnak arról, hogy mire van szükségük és miért.
A tréningruhás fiatalok gyakran keresnek "ilyen tablettát, hogy a lány azonnal akarja", és zavarba jönnek, amikor azt mondom nekik, hogy ilyen tabletta nem létezik. A lakótelepi szexmunkások nagyon gyakran vulgárisak, dacosnak tűnnek, szeretnek valamit újra felfedni. Gyakran előfordul, hogy kíméletlennek tűnnek, elhízásban szenvednek, de ahogy megértem, nem érdekel sokat. Ezek a lányok nem rejtik el azt a tényt, hogy "éjszakai pillangókként" dolgoznak, szeretnek őszinték lenni és figyelmet kapnak egy tanácsadótól. Az escortos lányok, a dubajozó celebek, a luxus prostik udvariasak, borravalót is adnak!
Az ügyfelek másik kategóriája a maszőr. Gyakran smink nélkül jönnek hozzánk, közvetlenül edzés után. Vannak masszázsszalonok, "szeretők" alkalmazottai is - olyan nők, akik domináns szerepet töltenek be a kemény szexben. A könnyű erényű lányok és a perverziók szerelmesei rendszeresen jönnek hozzánk állásinterjúra. Azonban búcsút mondunk az ilyen karaktereknek.
Nem ítélek el senkit, és megpróbálok mindenkihez közeledni. Nevethetsz vidám fickókkal, és csendben maradhatsz a félénk ügyfelekkel. Általában rendkívül fontos, hogy pihenjen egy személyt, hogy megmutassa, hogy van információja a termékről, akkor az emberek elkezdenek bízni benned. Néhányan egyébként otthon érzik magukat üzleteinkben - meglehetősen provokatívan viselkednek, elkezdhetnek büszkélkedni a nagy szilikon mellekkel, a mellbimbók piercingjeivel.
Az üzlet 1989-ben nyitott, több mint 15 éve működtetünk online kézbesítési szolgáltatást. Aktívan népszerűsítjük magunkat az interneten, ezért a megrendelések Magyarország különböző részeiből érkeznek. Mesterséges hüvelyek, ostorok és egyéb áruk a mi pontunkból bárhová mennek. A kisvárosok lakói nem kevésbé ritkán rendelnek játékokat felnőtteknek, mint a városiak, csak valószínűleg gyakrabban hallgatnak róla. Nem tudok konkrét számokat mondani, de azt elmondhatom, hogy hetente legalább két-három alkalommal küldök falvakba és kisvárosokba.
Leggyakrabban nemcsak eladóként, hanem pszichológusként is járunk el. Így történt, hogy hálózatunk olyan embereket foglalkoztat, akik hivatalosan házasok és gyermekeik vannak - mindenesetre a váltóimról és a lányaimról beszélek más pontjainkról. Teljesen normális munkakapcsolatot tartunk fenn egymással, ahogy annak lennie kell. Több kollégát ismerek más üzletekből, de nem sok barátot kötök velük - egyszerűen nincs időm erre, van egy megalapozott cégen és ismerősi köröm.